Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

O Xρήστος Γκόκας νέος βουλευτής Άρτας

- Καταλαμβάνει τη θέση του Παύλου Στασινού, μετά την παραίτησή του
- Δεν αποδέχθηκε τη θέση και παραμένει στην Τ.Α. με επιστολή του στον Πρόεδρο της Βουλής ο Γιάννης Παπαλέξης

     Ο μηχανολόγος μηχανικός Χρήστος Γκόκας θα καταλάβει τελικά την βουλευτική έδρα του ΠΑΣΟΚ στην Άρτα που έμεινε κενή μετά την παραίτηση του Παύλου Στασινού, χθες, ο οποίος διαφώνησε με τα νέα σκληρά μέτρα.
      Ο κ. Γκόκας θα ορκιστεί την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου, στην πρώτη συνεδρίαση της ολομέλειας του Κοινοβουλίου.
     Ο κ. Γκόκας είναι ο δεύτερος επιλαχών στο ψηφοδέλτιο.
     Πρώτος επιλαχών ήταν ο Γιάννης Παπαλέξης, Δήμαρχος Αρταίων και πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου, ο οποίος δήλωσε ότι παραμένει στην Αυτοδιοίκηση.


Η επιστολή παραίτησης του Π. Στασινού
     Η Επιστολή παραίτησης του κ. Στασινού προς τον Πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο έχει ως εξής:
     «Κύριε Πρόεδρε,
     Με την παρούσα επιστολή σας υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση του Βουλευτή του Νομού Άρτας. Οι εκβιασμοί της τρόικας και οι ιδεοληπτικές εμμονές σε σκληρά και αντιλαϊκά μέτρα που βαθαίνουν την ύφεση, αυξάνουν την ανεργία και τη φτώχεια και διαρρηγνύουν τον κοινωνικό ιστό της χώρας, βαθιά ανησυχούν και προβληματίζουν. Δεδομένης της θέσης του κόμματός μου στη νέα δανειακή σύμβαση, θεωρώ ότι η παραίτησή μου είναι μονόδρομος».

Η επιστολή του Γ. Παπαλέξη
     Με αφορμή τις εξελίξεις μετά την παραίτηση του Π. Στασινού από το βουλευτικό αξίωμα, καλείται προς αναπλήρωση της θέσης ο πρώτος επιλαχών κατά τη σειρά επιτυχίας στις εθνικές εκλογές του 2009, που είναι ο Γιάννης Παπαλέξης, Δήμαρχος Αρταίων και πρόεδρος της ΠΕΔ Ηπείρου.
     Η επιστολή του κ. Παπαλέξη προς τον Πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο έχει ως εξής:
     «Κύριε Πρόεδρε,
     Με την παρούσα επιστολή σας υποβάλλω την παραίτηση μου από την ιδιότητα του αναπληρωματικού Βουλευτή της εκλογικής περιφέρειας Άρτας, καθώς και από το βουλευτικό αξίωμα στο οποίο καλούμαι να ασκήσω τα καθήκοντά μου. Η υποχρέωσή μου, σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο, να καλύψω την κενή θέση που άφησε ο κ. Στασινός στη Βουλή, είναι για μένα τιμή, όμως η άσκηση των καθηκόντων μου και οι υποχρεώσεις μου τόσο ως Δήμαρχος Αρταίων όσο και ως Πρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ηπείρου, δεν μου επιτρέπουν να την αποδεχτώ. Παρακαλώ η παρούσα επιστολή να ανακοινωθεί προς το Σώμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.