Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Όχι στην ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού

- Κάθετα αντίθετοι οι εργαζόμενοι στον οδικό άξονα
- Άμεση επανεκκίνηση της Ιόνιας οδού ζητά η «Πανηπειρωτική»

     Κάθετα αντίθετοι στο ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας Οδού είναι οι εργαζόμενοι στον οδικό άξονα.
     Με ανακοίνωσή τους ζητούν από την Κυβέρνηση να δώσει ένα τέλος στην αβεβαιότητα που υπάρχει αναφορικά με το μέλλον του πιο σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου της χώρας.
      Οι εργαζόμενοι ζητούν η εκμετάλλευσή του δρόμου, η συντήρηση και η λειτουργία του να...
...συνεχίσουν να γίνονται από την εταιρεία που τον μελέτησε και τον κατασκεύασε και που με τους 5 σημερινούς σταθμούς διοδίων, προβλέπονται έσοδα σχεδόν 60 εκατομμύρια ευρώ.
     «Αυτοί που θα αποπειραθούν στο αμέσως επόμενο διάστημα να "ιδιωτικοποιήσουν" τον αυτοκινητόδρομο, πρέπει να γνωρίζουν, ότι με ετήσια καθαρά αναμενόμενα κέρδη της τάξης των 80 εκατομμυρίων ευρώ (με συντηρητικούς υπολογισμούς και σχετικά χαμηλές τιμές διοδίων), είναι υποχρεωμένοι να τον παραχωρήσουν για 30 χρόνια, με τίμημα της τάξης δισεκατομμυρίων ευρώ» αναφέρεται, μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση που υπογράφουν ο Πρόεδρος των Εργαζομένων Δημήτρης Σημαιοφορίδης και ο Γενικός Γραμματέας Γρηγόρης Κολποδίνος. 

     Να σημειωθεί, ότι εκτός της συντήρησης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας, η ομώνυμη εταιρεία, μεταξύ άλλων, επιβλέπει δύο μεγάλα έργα αυτοκινητόδρομων με παραχώρηση (Μαλιακός-Κλειδί, Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65) και έχει υπό την εποπτεία της μελέτες και έργα σε εξέλιξη ύψους 150 εκ. ευρώ. Επιπροσθέτως, είναι η μοναδική ανώνυμη εταιρεία του Δημοσίου, που λόγω της υψηλής τεχνογνωσίας της αναπτύσσεται με επιτυχία στα Βαλκάνια.

     «Συνεπώς, εκτός των άλλων, η έναρξη της εποπτείας της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) και η πιθανή παύση της σημερινής διοίκησής της και αντικατάστασή της από άλλη (όπως προβλέπεται στο υπό ψήφιση στη Βουλή πολυνομοσχέδιο), συνιστά και τροχοπέδη για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας, που θα έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση ή και την ακύρωση χρηματοδοτούμενων από το ΕΣΠΑ σημαντικών για την χώρα έργων υποδομής» αναφέρουν οι εργαζόμενοι, που προχθές έκαναν τρίωρη στάση εργασίας. 


Η «Πανηπειρωτική» για την Ιόνια
     Στο μεταξύ, με υπόμνημά της προς τον Υπουργό Οικονομικών Ευ. Βενιζέλο, τον αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Παντελή Οικονόμου και τον Υφυπουργό Υποδομών Γ. Μαγκριώτη, η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία Ελλάδος ζητά την ταχύτατη απεμπλοκή της Ιόνιας Οδού.
     «Παρά το ότι το έργο αυτό έχει εξαγγελθεί από το 2006 με χρονικό ορίζοντα αποπεράτωσης το 2013, δυστυχώς τα τελευταία δύο χρόνια διαπιστώνουμε μια κωλυσιεργία. Είναι περιττό να τονίσουμε ότι το έργο αυτό είναι έργο στρατηγικής σημασίας και υπερτοπικού χαρακτήρα, έργο που με την ολοκλήρωσή του, θα μειώσει τις ενδοπεριφερειακές ανισότητες και θα τονώσει τόσο την τοπική όσο και την Εθνική Οικονομία» αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο υπόμνημα που υπογράφουν ο Πρόεδρος της ΠΣΕ Γιώργος Οικονόμου και ο Γραμματέας Ιπποκράτης Κατσένης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.