Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Προσπάθεια για απεμπλοκή των μεγάλων έργων

- Σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθούν κεφάλαια του ΕΣΠΑ

     Η απεμπλοκή των μεγάλων έργων, έτσι ώστε να δοθεί μια πρώτη ώθηση στην ανάπτυξη, αποτελεί πλέον προτεραιότητα για την κυβέρνηση. Μάλιστα στα πλαίσια αυτά συντονίζονται τα αρμόδια υπουργεία.
     Πρόκειται για ένα θέμα που εκκρεμεί εδώ και καιρό, και μάλιστα το έχει περιλάβει στους στόχους του και ο επικεφαλής της...
...Ομάδας Δράσης της Κομισιόν για την Ελλάδα, Χορστ Ράιχενμπαχ.
     Ειδικά για τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες, που προωθούνται με αυτοχρηματοδότηση, σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθούν κεφάλαια του ΕΣΠΑ, ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ως εγγυήσεις, ώστε να δανειοδοτηθούν οι κατασκευαστές με 6 δισ. ευρώ. Στο χρηματοδοτικό σχήμα θα μεσολαβήσειη Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Επίσπευση απαλλοτριώσεων
     Παράλληλα, ρυθμίσεις για την απλοποίηση και επίσπευση των διαδικασιών απαλλοτρίωσης, ώστε να επιταχυνθούν οι κατασκευές των μεγάλων έργων, προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης στο πολυνομοσχέδιο που αναμένεται να καταθέσει στη Βουλή εντός του Δεκεμβρίου και θα αφορά στην άρση των εμποδίων για τη δημιουργία ενός φιλικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος στη χώρα.
     Στις νέες διατάξεις του νομοσχεδίου προβλέπεται ότι η αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων στις περιπτώσεις κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων που εντάσσονται στο Διευρωπαϊκό Οδικό Δίκτυο ή συγχρηματοδοτούνται από την Ε.Ε., θα γίνεται με απόφαση του υπουργού Υποδομών και όχι με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, όπως γίνεται σήμερα, ώστε να μειωθεί ο απαιτούμενος χρόνος κατά 2-4 μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.