- Διαλύθηκε η εργολαβία της αναδόχου Κοινοπραξίας ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ - ΙΝΤΡΑΚΑΤ
- To έργο είχε ξεκινήσει στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες!!!
Όλο και πιο βαθιά στη δίνη της κρίσης, βουλιάζουν μέρα με τη μέρα, οι μεγάλοι υπό κατασκευή οδικοί άξονες που θα έβγαζαν οριστικά την Ήπειρο από την απομόνωση.
Δεν πέρασαν παρά λίγες ημέρες από την παρέμβαση του...
...Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκου Καχριμάνη για τον κίνδυνο διάλυσης της εργολαβίας στον Ανισόπεδο Κόμβο Άρτας και τελικά η εργολαβία διαλύθηκε! Ο κόμβος αποτελεί κομμάτι της Ιόνιας Οδού και θα ένωνε το ήδη παραδοθέν κομμάτι Άγιος Δημήτριος - Σελλάδες με την εδώ και χρόνια παραδοθείσα στην κυκλοφορία παράκαμψη Άρτας.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ypodomes.com, πριν από μερικές μέρες κατατέθηκε επίσημο αίτημα διάλυσης της εργολαβίας από την Ανάδοχο Κοινοπραξία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ και το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτηση διάλυσης.
Στην απόφαση αναφέρεται χαρακτηριστικά: «το αίτημα του αναδόχου είναι νόμιμο και βάσιμο διότι υπάρχει πραγματικός λόγος με υπαιτιότητα του φορέα κατασκευής στη μη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών».
Υπενθυμίζεται, ότι το έργο: Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες και Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες. Πάντως, άμεσα θα πρέπει να παρθεί μια απόφαση για το τι μέλλει γενέσθαι με τον κόμβο, αφού η σημερινή πρόχειρη διαμόρφωσή του αυξάνει ραγδαία τον κίνδυνο ατυχημάτων!
Το παραπάνω περιστατικό αποτελεί ένα ακόμη επεισόδιο στο… δράμα των μεγάλων οδικών αξόνων. Nα σημειωθεί ότι στην Ιόνια Οδό και τον Ε-65, τους δρόμους που θα καταλήξουν στην Ήπειρο δηλαδή, όλα τα εργοτάξια έχουν κλείσει και παραμένει άγνωστο, πότε θα ανοίξουν και πάλι.
Υπενθυμίζεται, ότι έως τώρα μόλις 3 τμήματα έχουν κατασκευαστεί στην Ιόνια, η παράκαμψη Άρτας, αυτή στο Αγρίνιο, αλλά και ο δρόμος Άγιος Δημήτριος - Σελλάδες.
Στη μακριά λίστα με τα έργα που ξεκίνησαν αλλά δεν κατάφεραν να τελειώσουν γιατί ..έπεσαν πάνω στην οικονομική κρίση προστίθεται και αυτό με την μόνη διαφορά ότι πρόλαβε να αφήσει το συντριπτικό μέρος της εργολαβίας.
Αυτό που είναι άγνωστο είναι η πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών αν θα προκηρύξει δημοπράτηση για τις εναπομείναντες εργασίες και κυρίως τον Ανισόπεδο Κόμβο ή θα επιχειρήσει να το προσθέσει στις κατασκευαστικές εργασίες της παραχωρημένης Ιόνιας Οδού έναντι ανταλλαγμάτων.
ΠΗΓΗ: ypodomes & proinoslogos
- To έργο είχε ξεκινήσει στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες!!!
Όλο και πιο βαθιά στη δίνη της κρίσης, βουλιάζουν μέρα με τη μέρα, οι μεγάλοι υπό κατασκευή οδικοί άξονες που θα έβγαζαν οριστικά την Ήπειρο από την απομόνωση.
Δεν πέρασαν παρά λίγες ημέρες από την παρέμβαση του...
...Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκου Καχριμάνη για τον κίνδυνο διάλυσης της εργολαβίας στον Ανισόπεδο Κόμβο Άρτας και τελικά η εργολαβία διαλύθηκε! Ο κόμβος αποτελεί κομμάτι της Ιόνιας Οδού και θα ένωνε το ήδη παραδοθέν κομμάτι Άγιος Δημήτριος - Σελλάδες με την εδώ και χρόνια παραδοθείσα στην κυκλοφορία παράκαμψη Άρτας.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ypodomes.com, πριν από μερικές μέρες κατατέθηκε επίσημο αίτημα διάλυσης της εργολαβίας από την Ανάδοχο Κοινοπραξία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ- ΙΝΤΡΑΚΑΤ και το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να κάνει δεκτή την αίτηση διάλυσης.
Στην απόφαση αναφέρεται χαρακτηριστικά: «το αίτημα του αναδόχου είναι νόμιμο και βάσιμο διότι υπάρχει πραγματικός λόγος με υπαιτιότητα του φορέα κατασκευής στη μη δυνατότητα συνέχισης των εργασιών».
Υπενθυμίζεται, ότι το έργο: Άγιος Δημήτριος- Σελλάδες και Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας ξεκίνησε με την υπογραφή της σύμβασης στις 25 Οκτωβρίου 2005 με αρχική προθεσμία 24 μήνες. Πάντως, άμεσα θα πρέπει να παρθεί μια απόφαση για το τι μέλλει γενέσθαι με τον κόμβο, αφού η σημερινή πρόχειρη διαμόρφωσή του αυξάνει ραγδαία τον κίνδυνο ατυχημάτων!
Το παραπάνω περιστατικό αποτελεί ένα ακόμη επεισόδιο στο… δράμα των μεγάλων οδικών αξόνων. Nα σημειωθεί ότι στην Ιόνια Οδό και τον Ε-65, τους δρόμους που θα καταλήξουν στην Ήπειρο δηλαδή, όλα τα εργοτάξια έχουν κλείσει και παραμένει άγνωστο, πότε θα ανοίξουν και πάλι.
Υπενθυμίζεται, ότι έως τώρα μόλις 3 τμήματα έχουν κατασκευαστεί στην Ιόνια, η παράκαμψη Άρτας, αυτή στο Αγρίνιο, αλλά και ο δρόμος Άγιος Δημήτριος - Σελλάδες.
Στη μακριά λίστα με τα έργα που ξεκίνησαν αλλά δεν κατάφεραν να τελειώσουν γιατί ..έπεσαν πάνω στην οικονομική κρίση προστίθεται και αυτό με την μόνη διαφορά ότι πρόλαβε να αφήσει το συντριπτικό μέρος της εργολαβίας.
Αυτό που είναι άγνωστο είναι η πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών αν θα προκηρύξει δημοπράτηση για τις εναπομείναντες εργασίες και κυρίως τον Ανισόπεδο Κόμβο ή θα επιχειρήσει να το προσθέσει στις κατασκευαστικές εργασίες της παραχωρημένης Ιόνιας Οδού έναντι ανταλλαγμάτων.
ΠΗΓΗ: ypodomes & proinoslogos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.