Σκληρή κριτική από τρείς Ηπειρώτες Βουλευτές στον Υφυπουργό Υποδομών
Ο ανισόπεδος κόμβος Αγίου Δημητρίου Πέτα στην παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας, που αποτελεί τμήμα της Ιόνιας οδού, αποτελεί την αφορμή για να βγουν τα… μαχαίρια μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το ποιος ευθύνεται για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης του έργου.
Αυτοί που αναλαμβάνουν να ασκήσουν κριτική στην...
...κυβέρνηση για το συγκεκριμένο θέμα είναι ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης, όντας και υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων του κόμματος, ο βουλευτής Άρτας Κώστας Παπασιώζος και ο βουλευτής Πρέβεζας Δημήτρης Τσουμάνης.
Η κριτική γίνεται μετά από απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης σε σχετική ερώτησή τους στη Βουλή.
Όπως αναφέρουν, ο κ. Μαγκριώτης τούς απάντησε ότι «… οι αστοχίες της προηγούμενης κυβέρνησης οδήγησαν το έργο σε τετραετή καθυστέρηση». Σημειωτέον ότι στην ανακοίνωση των βουλευτών επί του θέματος δεν επισυνάπτεται ολόκληρη η απάντηση του υφυπουργού.
Η παραπάνω δήλωση του υφυπουργού ήταν αυτή πάντως που πυροδότησε την έντονη αντίδρασή τους. «Βρισκόμαστε στα μέσα του φθινοπώρου 2011, τα έργα στον ανισόπεδο κόμβο έχουν σταματήσει εδώ και ένα δίμηνο και ο υφυπουργός θεωρεί υπεύθυνη τη Νέα Δημοκρατία! Δηλώνουμε ότι είναι απαράδεκτη και προσβλητική για τη νοημοσύνη των Ηπειρωτών η απάντηση του υφυπουργού. Ας αφήσουν τις προκλητικές δηλώσεις και ας ασχοληθούν επιτέλους με το αντικείμενό τους, εάν μπορούν. Εάν δεν μπορούν, όπως απέδειξαν στα δύο χρόνια της θητείας τους, ας παραιτηθούν. Ο τόπος δεν αντέχει πλέον τέτοια πολιτική ανικανότητα!» τονίζουν.
Είναι γεγονός ότι εδώ και ενάμιση χρόνο, το υπουργείο Υποδομών μεταθέτει συνεχώς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του ανισόπεδου κόμβου. Το τελευταίο χρονοδιάγραμμα που είχε δοθεί, ήταν για το τέλος του καλοκαιριού που μας πέρασε. Αποτελεί όμως και γεγονός ότι επί ΝΔ υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να αποφασιστεί τι είδους κόμβος θα γίνει στην περιοχή.
Σήμερα, η διέλευση γίνεται μέσω ενός αρκετά επικίνδυνου ισόπεδου κόμβου, ο οποίος προτιμήθηκε ως προσωρινή λύση, προκειμένου να δοθούν στην κυκλοφορία τα 8 χλμ. της παράκαμψης από Πέτα μέχρι Σελλάδες. Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο έχουν προχωρήσει αρκετά, μετά από τόσα χρόνια, αλλά υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης.
Την περασμένη εβδομάδα, με έγγραφό του προς τον υπουργό Υποδομών, ο περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης επισήμανε τον κίνδυνο να διαλυθεί η εργολαβία, αν δεν πληρωθεί ο εργολάβος. Όπως ανέφερε ο κ. Καχριμάνης, «το ενδεχόμενο να διαλυθεί η σημερινή εργολαβία, στην πράξη, με την υπάρχουσα κατάσταση, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εγκατάλειψή του για πολλά ακόμη χρόνια».
ΠΗΓΗ: agon
Ο ανισόπεδος κόμβος Αγίου Δημητρίου Πέτα στην παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας, που αποτελεί τμήμα της Ιόνιας οδού, αποτελεί την αφορμή για να βγουν τα… μαχαίρια μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το ποιος ευθύνεται για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης του έργου.
Αυτοί που αναλαμβάνουν να ασκήσουν κριτική στην...
...κυβέρνηση για το συγκεκριμένο θέμα είναι ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης, όντας και υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων του κόμματος, ο βουλευτής Άρτας Κώστας Παπασιώζος και ο βουλευτής Πρέβεζας Δημήτρης Τσουμάνης.
Η κριτική γίνεται μετά από απάντηση που έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης σε σχετική ερώτησή τους στη Βουλή.
Όπως αναφέρουν, ο κ. Μαγκριώτης τούς απάντησε ότι «… οι αστοχίες της προηγούμενης κυβέρνησης οδήγησαν το έργο σε τετραετή καθυστέρηση». Σημειωτέον ότι στην ανακοίνωση των βουλευτών επί του θέματος δεν επισυνάπτεται ολόκληρη η απάντηση του υφυπουργού.
Η παραπάνω δήλωση του υφυπουργού ήταν αυτή πάντως που πυροδότησε την έντονη αντίδρασή τους. «Βρισκόμαστε στα μέσα του φθινοπώρου 2011, τα έργα στον ανισόπεδο κόμβο έχουν σταματήσει εδώ και ένα δίμηνο και ο υφυπουργός θεωρεί υπεύθυνη τη Νέα Δημοκρατία! Δηλώνουμε ότι είναι απαράδεκτη και προσβλητική για τη νοημοσύνη των Ηπειρωτών η απάντηση του υφυπουργού. Ας αφήσουν τις προκλητικές δηλώσεις και ας ασχοληθούν επιτέλους με το αντικείμενό τους, εάν μπορούν. Εάν δεν μπορούν, όπως απέδειξαν στα δύο χρόνια της θητείας τους, ας παραιτηθούν. Ο τόπος δεν αντέχει πλέον τέτοια πολιτική ανικανότητα!» τονίζουν.
Είναι γεγονός ότι εδώ και ενάμιση χρόνο, το υπουργείο Υποδομών μεταθέτει συνεχώς το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του ανισόπεδου κόμβου. Το τελευταίο χρονοδιάγραμμα που είχε δοθεί, ήταν για το τέλος του καλοκαιριού που μας πέρασε. Αποτελεί όμως και γεγονός ότι επί ΝΔ υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να αποφασιστεί τι είδους κόμβος θα γίνει στην περιοχή.
Σήμερα, η διέλευση γίνεται μέσω ενός αρκετά επικίνδυνου ισόπεδου κόμβου, ο οποίος προτιμήθηκε ως προσωρινή λύση, προκειμένου να δοθούν στην κυκλοφορία τα 8 χλμ. της παράκαμψης από Πέτα μέχρι Σελλάδες. Οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο έχουν προχωρήσει αρκετά, μετά από τόσα χρόνια, αλλά υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης.
Την περασμένη εβδομάδα, με έγγραφό του προς τον υπουργό Υποδομών, ο περιφερειάρχης Αλέκος Καχριμάνης επισήμανε τον κίνδυνο να διαλυθεί η εργολαβία, αν δεν πληρωθεί ο εργολάβος. Όπως ανέφερε ο κ. Καχριμάνης, «το ενδεχόμενο να διαλυθεί η σημερινή εργολαβία, στην πράξη, με την υπάρχουσα κατάσταση, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εγκατάλειψή του για πολλά ακόμη χρόνια».
ΠΗΓΗ: agon
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.