Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Εγνατία Οδός: 900 μέτρα έμειναν ακόμα

     Ξεκινούν τη Δευτέρα 28 Απριλίου οι υπολειπόμενες εργασίες στον κλάδο κυκλοφορίας καθόδου της Εγνατίας Οδού από Μέτσοβο προς Ιωάννινα στη Γέφυρα Περιστερίου, που αποτελεί το μοναδικό τμήμα του οδικού άξονα από την Ηγουμενίτσα ως την Αλεξανδρούπολη που δεν έχει ακόμη παραδοθεί σε κυκλοφορία.
     Λόγω των εργασιών, η κυκλοφορία από τον ανισόπεδο κόμβο Περιστερίου έως τον ανισόπεδο κόμβο...
...Αράχθου με κατεύθυνση προς τα Ιωάννινα θα διακοπεί από τις 8 το πρωί της Δευτέρας για διάστημα περίπου δύο εβδομάδων. Στο διάστημα αυτό, η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την παλιά εθνική Ιωαννίνων - Τρικάλων, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
     Λίγες ημέρες πριν την περίοδο του Πάσχα ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στον κλάδο ανόδου της γέφυρας Περιστερίου με κατεύθυνση προς το Μέτσοβο ο οποίος δόθηκε σε κυκλοφορία. Η γέφυρα Περιστερίου αποτελεί το μοναδικό τμήμα της Εγνατίας που δεν έχει ολοκληρωθεί. Το πέρας των εργασιών μετά από δύο περίπου εβδομάδες θα σημάνει και την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου οδικού άξονα της χώρας.
     Οι εργασίες στη γέφυρα Περιστερίου με το κωδικό όνομα Τ9-Τ11, μήκους 900 μέτρων ξεκίνησαν το φθινόπωρο του 2006 και διήρκεσαν περίπου τέσσερα χρόνια. Στη διάρκεια κατασκευής του έργου σημειώθηκαν σημαντικές καθυστερήσεις, λόγω των προβλημάτων που διαπιστώνονταν στις επιχώσεις. Έτσι, δόθηκαν διαδοχικές παρατάσεις στην προθεσμία αποπεράτωσης, μέχρι την τελευταία εργολαβία προϋπολογισμού άνω των 12 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ όπου έγινε εγκιβωτισμός τμήματος του ποταμού με επίχωση σε ύψος μέχρι δέκα μέτρα προκειμένου να λειτουργήσει ως αντιστάθμισμα στα κατολισθητικά φαινόμενα.
     Επίσης έγινε και διευθέτηση της κοίτης του ποταμού 140 μέτρα πριν τη γέφυρα και 40 μέτρα μετά, σε διατομές που διασφαλίζουν την ομαλή του ροή και δίνουν την οριστική λύση στα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΑΡΤΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ευθύνεται μόνο για όσα γράφουν οι συντάκτες του.
Παρακαλούμε μην μας φέρνετε στη δύσκολη θέση να διαγράφουμε υβριστικά ή χυδαία σχόλια.